Menu

الفلاحه وقصتها معى (نيك بالسمن البلدى )

2 أغسطس، 2016 - سكس منقبات, قصص سكس
1
الفلاحه وقصتها معى (نيك بالسمن البلدى )
الفلاحه وقصتها معى (نيك بالسمن البلدى )

من عادات الناس وخاصه من الاصول الريفيه تخزين السمن البلدي بالشتاء والصيف . وكانت تمر علينا بالشتاء فلاحه عندها بنت كانت صغيره البنت شقراء كانها مولوده باوربأ . البنت كانت جميله بس مش نظيفه . كنت دائما انظر للبنت وهي كانت صغيره بسن 12 عاما واتعجب من الجمال اللي من غير ثقافه. 

كانت والدتي تتعامل مع الام دائما وكانت الفلاحه تحضر لنا الزبد البلدي الاصلي ونظرا لكبر سن والدتي كانت الفلاحه الام تتواجد يوم باكمله حتي تسيح الزبد وتصفيه وبيكون سمن رهيب بخلي للاكل طعم ورائحه وصحه . 
كنت انا انظر للفلاحه علي انها ست مكافحه وبتحاول تخدم امي المريضه . 
مرت الايام وتخرجت من الجامعه 

وبيوم وجدت الفلاحه الام . ورحبت بيها . وفي وسط الكلام سالتها عن بنتها الصغيره قالت دي مش صغيره دي كبرت الان وعرسها الشهر القادم واحلوت ولفت وادورت حسب كلام الفلاحه وخطبها ابن عمها 

انتهت السنه وخلصت الجيش وكنت بالبيت طول الوقت منتظر عقد عمل للسفر للخارج او العمل باحد الشركات الاستثماريه . 
امي زاد عليها المرض وكنت بلبس علشان اخرج . فقالت انتي رايح فين ده الست بتاعه الزبده جايه ولازم تنتظرها علشان تقف معها بتسييح الزبده . قلت ايه ده انا لا اعرف بالزبده ولا بتسييح الزبده . 
المهم جلست مجبور وانا انتظر الفلاحه وامي دخلت السرير . وبعد شويه دق جرس الباب . وهناك افاجئ بشابه سلمت علي كانها تعرفني ازيك يا استاذ احمد . انت مش عارفني
قالت هي 
قلت مش واخد بالي 
قالت انا هنيه بنت الست ام هنداوي بتاعه الزبده . ونزلت القفه اللي علي راسها . 

انا محطتش ببالي ورحبت بيها . المهم قالت فين الحلل . نزلت الاغراض بالمطبخ وقلعت العبايه السوداء والطرحه وخرجت تسالني علي كبريت تولع بيه الغاز . 
وافاجئ ببدر منور صبحان من صور . البياض والجمال الطبيعي الخالي من الزواق والمكياج وعندها افتكرتها . وقلت لها انتي كبرتي قوي يا هنيه . انتي تزوجتي قالت اه من سته شهور وزوجي راح الخليج . 
المهم انا بعد ماكنت متضايق من الجلوس بالبيت . كنت فرحان قوي قوي اني بشوف بنت جميله . 
كانت لابسه ملابس فلاحي مقفله بيها جميع منافز جسمها يعني مافيش خرم ممكن اشوف منه حاجه غير الوجه المنور . عيون خضراء ووش ابيض ناعم وندر من الاكل الطبيعي وعدم استعمال مساحيق التجمل .

كنت انظر لها وانا ابتسم وهي كذلك قالت لي انت كبرت يا استازز وده نطقها لكلمه استاذ بالفلاحي . عقبال العروسه قلتلها لو كنتي انتي ماتجوزتيش كنت تزوجتك 
قالت معقوله يا استاز احمد تتزوجني انا؟؟ ده انا فلاحه غلبانه وجاهله انت عاوزلك ست متعلمه متلك احنا غلابه . 
قلتلها انتي بجمالك ورقتك احلي واحده بالدنيا . قالت معقوله مافيش بالجامعه بنات حلوين ؟؟؟ قلتلها بس جمالك ده احلي منهم كلهم كلهم جمال مصطنع بس جمالك انتي طبيعي .
البنت راحت بالكلمتين ..والكلام الحلو يلين الحديد وخاصه لو بنت سازجه بتصدق بسرعه. 
قلتلها انتي وشك طعم وجميل ورقيقيه وكله انوثه وهي وشها يحمر خجلا . 
وانا ازداد غزل بجمالها بس انا حقيقي كنت بقول الحقيقيه وكان اعجابي بيها سخن جدا جدا يعني البنت لازم تصدق الاعجاب وخاصه انها لم تسمع الكلام ده من قبل . 
ا كنا بالمطبخ وكانت واقفه بالمطبخ باللبس الفلاحي وكنت حاسس ان جسمها رهيب باين من فوق الجلابيه الفلاحي . حسيت ان زوبري بقي متر للامام . قلتلها نفسي اعرف شئ . قالت ايه؟؟؟ انتي وانتي مخبيه شعرك جميله طيب لو شعرك كمان بان وشك ح يبقي ايه . قالت ماتكسفنيش يا استاذ احمد بقي 
قلتلها وزوجكك قالت مابيقلش شئ . قلتلها يعني زوجكك بيتزوج بس ومابيقول شئ .ضحكت وقالت نصيبي بقي

اه لو انتي مراتي اصبحها وامسيها وانيمها باحلي كلام الغزل اللي يستاهل جمالها ورقتها . البنت ساحت شويه قلتلها تعرفي نفسي بايه قالت ايه ؟ اشوف شعرك قالت لا لحسن الست ام احمد لو شفتني ح تزعل مني. قلتلها ماتخفيش ؟؟ هي تعبانه ونايمه ولو عاوزه شئ ح تنادي عليا . قالتي لا بلاش يا استاز احمد ؟؟؟ لحسن والدتك تيجي ؟؟؟ اول ما قالت كده عرفت انها ليها مزاج بس خايفه . المهم قلتلها اسمعي ؟ 
بصراحه انا حبيتك ونفسي اشوف شعرك وماتحرمنيش من جمالك .ح اقولك طريقه انتي اقلعي الايشارب بالحمام ولو حد جه ابقي خشي كانك بتعملي حمام والبسيه .قالت بلاش يا استاز احمد ارجوك بلاش مش عاوزه فضايح . قلتلها جربي ولو ماعجبك البسي تاني . انا شدتها من ايديها واخدتها علي الحمام . وحاولت افك الايشارب وهي تتمنع هي نفسها بس خايفه . 
المهم انا ابتدات افك الايشارب وهي تميل بوجها من الكسوف للاسفل . كانت مكسوفه مني بس بمتعه وحب . انا حسيت انها فرحانه اني انا بالزات اللي نفسها اكلمها . 

المهم هي لابسه ايشرب فوق ايشرب فوق ايشرب مش عارف ليه . واخيرا وصلت الي الايشارب الاخير ولما نزعته شعرها كان ناعم واصفر نزل علي خدودها كما ينسال الماء بالشلال رهي رهيب . انا شفت كده اتجننت . وحطيت ايدي علي شعرها وقلتلها ياه انتي جميله بشكل يابخته زوجكك . قالت هو فين زوجي الان مسافر باخر الدنيا ده حظي من الدنيا . قلتلها ده حظي من الدنيا اني انا اللي اشوفك الان . وبوستها بخدها ماقالت شئ . مسكت وجها وبوستها والبنت ولعت وراحت وقالت اح اح احمد حرام ماما تيجي قلتلها ماتخفيش وروحت واحد واحده تانيه وزوبري شد للامام وحسيت ان البنت خلاص جسمها فرهد وحسيت ان البنت ولعت من البوسه . 
حطيت ايدي علي بزازها وهي ترفعها وانا لا استسلم لمطالبها بالتوقف . وكل شويه تقول ماما تيجي .المهم زنقتها بالحائط . وزوبري كان بالظبط بكسها وهي بالتالي من النشوه دفعت كسها باتجاه كسي الي ان البنت ابتدات بالاستسلام شبه الكلي . المهم حاولت ارفع البيه وهي تقول لا حرام حرام وانا مستمر . المهم وصلت الي كسها بالعافيه . وكانت لابسه كيلوت قطن ابيض بتاع الفلاحات . وحطيت ايدي علي كسها من فوق الكيلوت كان مبلول بطريقه رهيبه كانها جلست بالماء .

المهم روحت زانق علي كسها من فوق الكيلوت وهي تتنفس بطريقه غريبه صدرها اخد بالتنفس لاعلي واسفل وكانت ولعه ولعه .ومسكت كسها بطريقه رهيبه كان كله بكفي وكان كبيرومليان. 
وانا زانق فيها قالت تعرف احمد انا بحبك قوي قوي من زمان من يوم كنت طفله واتمنيتك تكون زوجي . انا بصراحها اخدت شفايفها وابتدات امص شفايفها الحمر الناعمين وازود العيار اكتر واكتر. 
المهم انا خلاص حاولت انزل الكيلوت ودي مسكه فيه بايدها وسنانها ولا يمكن تستسلم . وانا ازنق فيها اكتر واكتر . المهم حاولت ادخل ايدي من جانب الكيلوت وهي لا تستسلم . واخيرا وصلت لشفايف كسها وكانت مليانه خيوط بيضا وحسيت ان ايدي لزجه جدا جدا من حمم كسها . البنت لما وصلت لكسها تاوهت واستسلمت ونزلت يدها لتحت وحسيت انها بتفشخ رجليها . المهم انا بسرعه روحت منزل الكيلوت ونزل لحد قصبه رجلها وانا لم اصبر وكنت خايف ترجع بكلامها . المهم فتحت رجلها وكان زوبري شادد شده منيله . وحطيت زوبري عند باب كسها ووصلت الراس لفتحه الكس ودخل بسهوله عجيب من حممها اللي كانت مليه الكس . واخدتني بين فخدها وحضنتني وكانت هي اقصر مني كنت مضطر الي ان اتني ركبتي شويه علشان اعادل المسافه . وهنا اخدت بنكها . وهي تتاوه وهي كاتمه صوتها لحد يسمعها . وانا خلاص تعبت من الوضع . المهم انا لفيت وشها باتجاه الحائط ودفعت طيظها للخلف وكانت طيظ ناعمه باستثناء بضع حبوب حمراء . كانت فلقتي طيظها ناعمات كالحرير مش معقول جمال طبيعي الطبيعه هي اللي عملته .ماكنتشمصدق جمالها . 

المهم اخدت بنكها بالوضع ده وهي تقولي بحبك بحبك بحبك . 
قلتها انتظري شويه وجريت علي غرفتي وجبت بطانيه . وبسرعه البرق فرشتها علي الارض قالت لحسن والدتك تيجي وكنت عارف انها بسابع نومه . ولا تقوم الا نادرا . 
المهم نيمتها علي الارض ورفعت رجلها علي كتفي ودفعت زوبري بكسها وكتفتها بزراعيني وحطيت شفايفي علي شفايفها وكان الموضوع افتراس رهيب . 
المهم كنت حاط براسي اني ما اجبش الا خارج كسها حتي لا تحمل . والبنت كانت متعه متعه غير طبيعيه . عمري ماتمتعت كما تمتعت مع هنيه الفلاحه بغض النظر عن رائحه الجبنه والزبده اللي كانت تملاها . المهم اخدت انيكها كتير وهي تقول لي الزبده تتحرق 
استني اشوف السمنه وراحت وانا جالس علي البطانيه المفروشه بالحمام . وهي تاخرت . ورجعت المطبخ ولقيتها لبست ملابسها وجلست علي الكرسي بالمطبخ . قلتلها ايه ده انا منتظرك قالت خلاص استاز احمد انا خايفه . قلتلها من ايه قالتي لحسن حد يجي قلتها يعني انتي خايفه وانا ما بخفش . لولا انا واثق ان مافي حد يجي كنت انا ما عملت شئ . 

المهم البنت كانت جالسه ولا تستطيع النظر بعيوني . قعدت اتحايل واسيح بيها . واخيرا قالت اسمع بسيبك تعمل بس واحنا واقفين ومش ح اقلع ملابسي كلها . 
المهم قلت احسن ممافيش . المهم هي قلعت الكيلوت او بالصعيدي اللباس . وانا اخدتها تاني علي الحمام علي الواقف وهي كانت بتستمتع بزوبري وقبلاتي . المهم اناتعبت من الوقفه . روحت منزلها علي البطانيه ونيمتها بوضع الكلب ورفعت الجلبيه علي ظهرها وكان منظر رهيب . وحطيت زوري بكسها وكانت الخيوط البيضاء بتنزل بطريقه غريبه . وكان زوبري سخن جدا من المنظر الرهيب . وقعدت نازل رايح جاي متل المكوك وهي فجاه ارتعشت ونامت علي وشها من التعب وانا ازددت بالتحرك بكسها واخيرا حسيت ان لبني ح يندفع وهنا حطيت راس زوبري بايدي واللبن غرق ايدي لدرجه ان نقط من لبني نزلت علي ظهرها . المهم روحت غسلت ايدي . ومسحت ظهرها واخدتها بين احضاني وقلتلها بحب وبوستها وهي تقول انا كمان بحبك. 

جلست معها اتكلم وفجاه سمعت جرجس الباب . وكان افراد من العائله جايين يزوروا والدتي . المهم انا بصراحه كنت عاوز اعمل مره تانيه بس تاتي الرياح بما لا تشتهي السفن .

1